woensdag 26 juli 2023

Foto's week 29

 

Weer helemaal aan het werk, en behoorlijk wat regen, dus niet heel veel foto's deze week... 


Maar een deel van mijn werktijd bracht ik door in Sandvik, altijd mooi... 

Beestjes zijn ook actief net als de paddestoelen.... 




De borders heb ik weer op orde kunnen krijgen afgelopen week... 


Viooltjes zijn zo fijn hier, zo gauw het niet te warm/droog meer is, beginnen ze weer. 


Ik had een bloemenmengsel gezaaid, zou meerjarig moeten zijn, maar dat geloof ik niet helemaal. Voor we op vakantie gingen dacht ik dat het niet veel werd, maar nu is het mooi... 





De primula deed niet veel in het voorjaar, dus die bloeit nu maar... 


Onderweg... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!