woensdag 23 januari 2013

Cottage


Geen geweldige foto met dit weinige licht, maar ik wilde toch even laten zien dat het cottage-borduurwerk af is. Tja, een paar dagen flink verkouden is toch nog ergens nuttig voor. Het is een kussensloop, die al kant en klaar in de verpakking zat, er hoeft dus niks meer afgewerkt te worden. Ik kreeg het pakket van mijn schoonmoeder op mijn verjaardag, met nog andere pakketten die zij ook weer gekregen had.


Ik heb wel wat zachtere kleuren erbij gepakt en sommige stukken met 2 verschillende kleuren gedaan. En zoals je ziet hier en daar ook wel van het origineel afgeweken. Er zit best wel een brede witte rand omheen en toen ik nog bezig was dacht ik daar misschien nog iets omheen moest doen, maar nu het af is, lijkt het minder noodzakelijk. Voorlopig laat ik het maar zo. Nu kan ik 'm uitwassen, strijken en de kussenvulling erin doen. Ik zal dan nog wel een keer een foto laten zien - maar voor nu - Klaar!


5 opmerkingen:

  1. Toch wel een fris geheel zo. Ik vind jouw versie ook mooier dan het origineel. Meer "boerderij" :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi geworden, jouw uitvoering, mooier dan het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel een heel werkje geweest, maar supermooi! Je mag er fier op zijn!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!