maandag 29 november 2010

Sneeuw!


Ja ja, de eerste serieuze sneeuw van het seizoen is weer gevallen! En hoewel het me daardoor een uur kostte om van m'n werk naar huis te komen, vind ik het toch nog steeds prachtig! Ik kon het niet laten om zo in het donker toch al even een paar fotootjes te maken. Ik was erg benieuwd hoe Filos en Molly de sneeuw zouden vinden, van Filos, huiskat als ie is, durf ik het nog niet te zeggen, Molly vond het fantastisch (net als haar moeder Spooky), ze was heerlijk aan het springen achter de vlokjes aan en de sneeuw die dan als een balletje voor haar voeten wegschiet...



3 opmerkingen:

  1. Jahh, hier ook een paar vlokjes. Ik vind het ook altijd wel wat hebben.

    Fijne week, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer genieten buiten....prachtig jaargetijde, de winter. Grappig dat je poes hier ook niet voor terug deinst. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch dat we in een land met seizoenen leven.
    Jullie pietjes zien er ook erg leuk uit.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!