woensdag 19 juli 2017

Nieuw project


M'n kimono schiet al lekker op, dus het begon al weer te kriebelen om een nieuw haakproject te starten. Al een tijdje terug kwam ik de Mandala Madness tegen, een CAL van vorig jaar, ontworpen door Helen Shrimpton. De patronen staan nog steeds op haar website (LINK). En die bleef terugkomen, en intussen zag ik er diverse versies van en eigenlijk allemaal leuk.


Afgelopen maandag met m'n zusje en dochtertje een bezoekje gebracht aan de Beekbergse Wolhal (Apeldoorn) en een berg garen ingeslagen, want het wordt een deken en hij zal veel garen vragen voor alle laagjes en zo.


Ook mijn zusje had er zin in. Dus weer een nieuw zussenproject, elk in onze eigen kleuren. Ik verheug me nu al op het haken, én het kijken en vergelijken!


Ik ben vast begonnen...

6 opmerkingen:

  1. Grappig dat jij en je zus dezelfde projecten doen, mijn zus en ik zijn heel verschillend daarin, zij is zo geen creatieve bij zoals ik. Benieuwd hoe het weer zal worden!! Veel plezier! Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat is een groot project, ik heb even gekeken, wel,heel mooi natuurlijk. Leuk samen met je zus, voor beide veel haakplezier :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke kleurenexplosie... Dat belooft heel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig dat je dat samen met je zus kunt doen. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Poeh net even gekeken maar het is wel een behoorlijk project hoor. Succes, ik ben benieuwd naar je vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!