donderdag 6 juli 2017

Castles in the Air deel 16


Dat is snel hè? We hebben allebei weer een deel af van onze borduurwerken. Dit keer was het een zwaan, zoals je ziet. We hadden keus uit een abstracter motief of deze. Ik heb wel getwijfeld, maar dat dit niet alleen kruissteekjes zijn, maar ook fantasiesteekjes gaf voor mij de doorslag.


De vlindertjes waren het moeilijkst vond ik. Hoewel mijn zusje de bloemetjes lastiger vond geloof ik.


Voor de volledigheid (en wie weet wanneer de volgende update past weer is ;-) ) ook nog even de overzichtsfoto's.


Ik heb het formaat deze keer iets groter gehouden, dus als je ze aanklikt, zijn ze beter te zien.


4 opmerkingen:

  1. Prachtig, echt geweldig mooi :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very beautiful ! It is fun playing with different stitches :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo speciaal om jullie versies van hetzelfde borduurwerk in andere kleuren te zien groeien, prachtig is die zwaan!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachrige werken zijn het toch. En wat leuk dat jullie hem beide maken in jullie eigen kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!