zaterdag 12 maart 2011

Back to normal


De logé is weer thuis, en nu weer een 'gewoon' weekend, en nog een beetje nagenieten. Deze keer zijn we vooral aan het quilten geweest. Ik heb een huisje gemaakt (laat ik later nog wel beter zien) en weer een blokje voor de magic pillow


Mijn zusje is begonnen aan een heel leuk mandje/tasje voor naaispulletjes. De beide buitenkantjes zie je hier al liggen. Het patroon komt uit een heel leuk Japans boek, met gelukkig goede werktekeningen. De rest, voor de binnenkant, heeft ze uitgezocht en voor een deel ook geknipt, dus hier kan ze lekker verder mee.


Het belooft goed weer te worden, dus ik ga zo aan de slag met de was en in de tuin!

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer goed uit.
    Gelukkig dat de beschrijving voor de tas duidelijk is, ik snap er nooit zo heel veel van.
    Lekker in de tuin werken, het beloofd een perfecte dag te worden.
    Knuffels en genieten hoor.
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes! Het ziet er nu al leuk uit! Hoop het huisje nog beter te zien en ook het mandje/tasje! Heerlijk zo samen werken!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!