donderdag 14 november 2019

CAL van Snoesje


Afgelopen week hebben we genoten van het bezoek van mijn ouders en zusje bij ons in Zweden. Hoewel het in november natuurlijk wel veel bewolkt is met soms regen, hadden ze beter weer dan vorig jaar, nu ook nog een beetje zon gezien, en ook een beetje sneeuw. Erg gezellig om weer wat tijd met elkaar door te brengen en ze kennis te laten maken met onze nieuwe woonomgeving.

Wat ook leuk was dat mijn zusje en ik weer even als vanouds konden handwerken samen. We zijn allebei bezig met de CAL van Snoesje (Noesje van Es), via haar Facebookgroep Snoesje en Christels haakcafé. Ik moet zeggen dat de voorwaarden om mee te kunnen doen nogal ingewikkeld zijn, en de schrijfwijze van de patronen ook even wennen is, maar tot nog toe gaat het goed. Hier hebben we net deel 3 klaar.


Zij gebruikt restjes Lana Grossa Elastico, en haaknaald 3,0. Ik gebruik katoen 8/4 en haaknaald 2, dus dat verschilt wel in maat. Die ronde schijven vormen de bodem van een iglo. Ik ben intussen al een eindje op weg met deel 4, mijn zusje zal daar wel aan beginnen als ze thuis is (ze zijn nog onderweg).


We hebben ook nog lekker veel andere dingen gedaan, maar daarover meer in een volgend blogje.

2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om tijd met je ouders en zus door te mogen brengen in jullie eigen huis. Leuke CAL zijn jullie aan het maken, ik verheug me op het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er grappig uit. Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat eruit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!