woensdag 1 januari 2014

2014


Bedankt allemaal voor alle leuke, gezellige en soms ontroerende reacties die ik in het afgelopen jaar op mijn blog mocht ontvangen, zowel via het reactieformuliertje als in de email. 

Voor 2014 wens ik jullie: veel heil en zegen in het nieuwe jaar! Veel goeds, gezondheid, liefde en creativiteit!

Goede voornemens doe ik niet aan, als ik iets ten goede wil veranderen, doe ik dat direct. Tja, plannen maken is dit jaar wat lastig, we laten ons maar verrassen door wat het jaar brengt. Duidelijk is wel dat het in het teken staat van het kindje dat we verwachten, en waar we ons op voorbereiden, zodat als alles goed mag gaan we halverwege het jaar met z'n drietjes zullen zijn. 

Gevolg is wel dat handwerken ineens toch een stukje minder belangrijk is geworden, al blijf ik dat natuurlijk wel doen. Het plan is wel gewoon door te gaan met de grotere projecten die al gestart waren, het zussenborduurwerk, het frettenborduurwerk, de breiwerken die op de naalden staan... En natuurlijk om het een en ander te maken voor de kleine, kleertjes, een doe-wandkleedje... Maar ja, we hebben ook nog het nodige te klussen in huis voor het zover is, dus hoeveel er allemaal van terecht gaat komen - we gaan het zien.

Dus al blog ik dit jaar misschien wat minder of wat anders dan jullie gewend zijn, ik hoop toch jullie geregeld hier te ontmoeten!

11 opmerkingen:

  1. Gelukkig Nieuwjaar, met veel liefde geluk en gezondheid en creativiteit groetjes vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd!!! Wat leuk...een babietje..het is jammer dat je niet zoveel tijd meer hebt, maar eigenlijk kun je je lekker uitleven wat handwerken betreft met de komst van een kindje...lakentjes borduren, truitjes breien, slofjes haken, wandkleedje maken, boxkleed maken, groeimeter borduren etc. |:) ...maar het zal er idd niet zo van komen denk ik...maar geeft toch niets, geniet lekker van je zwangerschap en straks van het nieuwe leventje...is voorbij eer je er erg in hebt..2014kan in ieder geval voor jullie niet meer stuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel gelukkig, gezond, liefdevol en creatief 2014!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beste wensen voor 2014

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Corina,
    Alle goeds voor het nieuwe jaar met veel liefde, gezondheid en vreugde.
    Groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet allereerst maar ten volle van je zwangerschap. De rest komt wel en dan maar in een lagere versnelling. Ik zie hier vanzelf wel weer berichtjes met mooie creaties verschijnen. Gelukkig zijn babyspulletjes ook zo gebreid en gehaakt ;)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie ook een goed en gezond 2014.
    Toch super leuk, je hele handwerk trend gaat veranderen, veel baby spullen, leuk hoor, geniet er maar van.
    Ook gefeliciteerd met wederzijdse ouders, dat ze opa en oma gaan worden!
    Lieve groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens jullie en heerlijk 2014, ik verheug me op kleine lieve dingetjes die je wilt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie ook een gelukkig nieuwjaar en veel creatieve uurtje in 2014................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een kindje in 2014, wat fijn voor jullie, gefeliciteerd met je zwangerschap:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!