woensdag 11 april 2018

Krokus


Ik had al een keer laten zien dat ik ermee bezig was. Intussen van een achterkantje voorzien, en daarmee begin ik op deze manier, zodat ik zeker weet dat de maat klopt:


Zo'n heerlijk project om aan te werken. Steeds een bladzijde toevoegen in het boek. Steeds weer een nieuw pakketje in de brievenbus met een mooie prent en prachtige materialen... Wil je ook, hier is de link naar Blomsterstuga.


Hier ook nog even met de botanische prent ernaast.



Er zitten nu acht bloemen in het boek, en ik heb de rafelende uiteindjes van het band voorzien van een blaadje. Dit bleek nog makkelijker te zijn ook bij het door de ringen rijgen.


3 opmerkingen:

  1. I love this crocus and I really like the use of rings for your book!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi blad is het geworden en wat erg leuk om het in een boek te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!