maandag 1 mei 2017

Korenbloem


En weer een borduurtje gemaakt, op vakantie, uit de Bloem per maand serie van Blomsterstuga. De korenbloem was het laatste pakketje dat ik kreeg.


Zo leuk om te doen dit, en ik leer er elke keer weer van. Ik vind zelf de combinatie van het glanzende lint en de matte wol erg mooi.


Deze viel wel iets kleiner uit dan de vorige. Ik twijfel nog steeds of ik er een soort van boek van zal maken of niet. Ik kan er ook een quilt van maken, maar een mooie plaats om die dan op te hangen heb ik ook eigenlijk niet. Nou ja, voor nu hangt ie een poosje in de kamer. En had ik het plezier van het borduren. Ik heb nog een paar pakketjes liggen en er zal binnenkort wel weer een volgende komen.


3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!