woensdag 31 mei 2017

Workshop naaldvilten


Vanmorgen heb ik weer eens een workshop gegeven. Ik was uitgenodigd bij de Hobbyclub 'de Steegakker' in Dodewaard om een workshop naaldvilten te geven. Aangezien de meeste van mijn naaldvilt maaksels zich op zolder bevinden, heb ik maar eens een paar nieuwe dingetjes gemaakt ter inspiratie. Ik wilde eenvoudige en ook wat moeilijker dingetjes laten zien, en in twee avondjes maakte ik deze collectie.



Toch wel weer super leuk om te doen! Ik twijfel nog of ik alles weer zal opruimen of eerst nog wat meer maken...


Vooral deze viel in de smaak en werd nagemaakt. Te leuk! Ik heb zelf ook erg genoten van het geven van de workshop, de groep was behoorlijk groot, maar toen iedereen eenmaal bezig was, was het prima te doen. Zo leuk om te zien hoe mensen een nieuw talent ontdekken bij zichzelf! En mooi om te zien hoe deze techniek ook voor veel ouderen heel geschikt is.

Hier een paar foto's van wat er vanmorgen gemaakt is:

foto van Eva Vink.

foto van Eva Vink.

foto van Eva Vink.

3 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een geslaagde dag. Ik vind je varkenshoofdje heel lief. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are so cute ! No wonder the class was a success :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke resultaten! En zo herkenbaar, de fleurpoppen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!