woensdag 19 april 2017

Haken en breien


Tja, haken is het makkelijkst als je 'vast' komt te zitten met een slapend kind op schoot, of 's avonds onder het tv kijken nog iets wil doen en te moe bent voor echt iets creatiefs. Dus daarom maar een haakwerkje opgestart. Dit is de kimono uit het boek Meer Kant haken van Sascha Blase van Wagtendonk. Het patroontje haakt lekker weg, hij is ook al een paar keer meegeweest met een langere autorit.


En zo af en toe brei ik ook nog wat aan het mouwloze vestje. Het is niet moeilijk, maar ik vind het niet zo lekker breien, dus daar moet ik me wel toe zetten. Soms neem ik 'm mee in de auto, of 's avonds op de bank, maar dan zie ik zo weinig van de tv dat ik het verhaal niet meer volg - oeps.


3 opmerkingen:

  1. The crochet lace pattern is very pretty .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is heerlijk om naast de de projecten waarbij je goed moet opletten ook iets hebt liggen voor op de automatische piloot! Prachtige groene tinten gebruik je weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap wat je bedoelt, een makkelijk haakwerkje ernaast is inderdaad fijn :) groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!