dinsdag 18 april 2017

Dinsdag Poppendag


Het is weer even geleden dat ik iets te melden had met Dinsdag Poppendag, maar nu ben ik weer verder gegaan met de konijntjes. Ik had het maatje kleiner patroon uit het boekje van wat toen nog Duimelotje heette gebruikt voor Benjamin, alleen werd die wel heel miezerig vergeleken bij Pieter en Lilly, En toen bleef het even stil liggen. Bij het opruimen kwam ik hem weer tegen, en besloot z'n oren weer overeind te zetten, en een jurkje te maken - zo kon hij goed doorgaan voor Flopsie/Mopsie, een van Pieter Konijns zusjes.

Intussen heb ik een nieuwe iets grotere Benjamin gemaakt, maar nog zonder jasje, dus die komt een volgende keer wel aan de beurt om te laten zien.

Zin in meer poppennieuws?

Es,
Jannie,
Prie Praat,
Ria 
Rita,
Rozemarijn en
Sandra!
Tinne

3 opmerkingen:

  1. Deze ziet er erg leuk uit met het mooie kledingsetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is alvast weer heel leuk poppennieuws :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig en zo mooi gemaakt, vast en zeker leuk,om te doen, mmmm dat wordt een hele muizenfamilie, gezellig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!