donderdag 13 april 2017

Paardebloem


Ik mocht van mezelf pas weer een bloem borduren als er eerst iets af was, en nu was afgelopen week de Magic af, en heb ik de bloem van afgelopen maand (Bloem van de Maand, van Dita Bloms Blomsterstuga) gemaakt. Zo leuk om te doen dit!


En heel toepasselijk, want er staan er meer dan genoeg in de tuin. Gelukkig zijn ze ook eetbaar, dus ik heb al heel wat jonge blaadjes opgesnoept tussen de boterham met kaas en zo.


De bloem zelf is met lintjes geborduurd, de blaadjes zijn van vadmal.




Ik denk erover om er een soort boek van te maken, maar dat idee laat ik nog even sudderen. (Als je daar ideeën over hebt van doe het wel of niet want... dan hoor ik dat graag.)


Ik heb in elk geval erg genoten van het maken van deze paardebloem!

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!