zondag 2 april 2017

laatste loodjes


Deze hadden jullie nog te goed, de andere motiefjes (probeerseltjes) die ik met de Clover Mini Loom maakte, zijn vastgenaaid op de Magic. Dit strookje bestond uit aan elkaar gezette restjes (mijn zusje zal er zeker een aantal herkennen ;-) ) maar vond ik nog wat saai. De motiefjes en het quiltlijntje zijn gemaakt met borduursplijtgaren.


Daarnaast zat er nog een groot gevilt blok in dat niet naar m'n zin was, dus daar heb ik nog wat borduurwerk toegevoegd.


En nog een klein borduurtje van gewoon DMC borduurgaren op een stukje vadmal (wollen geweven stof), met inspiratie uit het boek Karins Broderier van Karin Holmberg (Zweeds). Precies wat het nog nodig had!


En hiermee zijn de laatste steekjes gezet aan de Magic dus morgen kan ik een echte 'affo' laten zien!

1 opmerking:

  1. I love mixing fiber arts😄 you have done very well love this quilt 😀💟😀

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!