zondag 29 november 2015

Poppie met haartjes


Zo, Poppie heeft haartjes. Hier even gauw in twee slordige staartjes, maar die zijn er nu weer uit. M'n hele wolvoorraad op de kop gezet, en toen vond ik een eenzaam bolletje bruine mohair. Dit kleurtje vond ik wel leuk, ik wilde graag een warme kleur haar, niet te donker.


Het pruikje is gehaakt, naar de beschrijving van Septemberspring. De link vind je op deze pagina, via alle ontwerpjes die er zijn voor Poppie, klik HIER. Het pruikje was wel iets meer werk dan ik had gedacht. Na het haken gekamd met de borstel voor de kat, want het was nogal een wilde haardos geworden.


En ik heb een broekje voor haar gebreid, net als het popje zelf naar een patroon van Septemberspring. De pas van de jurk heb ik ook al gehaakt, dus nu de rok omzomen en eraan zetten...

1 opmerking:

  1. Oh wat een snoes is popje, wat een verschil maakt een haardos.Speelt je dochterje al met pop? Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!