maandag 16 november 2015

Maandag - laatste bloemetjes


Het eind komt in zicht, en dat stimuleert soms wel om lekker door te gaan. Dus dit keer zomaar ineens de laatste bloemetjes!


Oeps, eentje vastgezet zonder eerst op de foto te gaan. Dan maar zo.


Steeds maar een paar per foto nu, omdat ik gelijk vastgezet heb. Eerst nog een rand onderaan, en toen nog langs de zijkant. Hier tellen de drie die al vast zitten ook mee.


Intussen zitten ze allemaal aan elkaar vast, en ben ik bezig met het haken van een rand eromheen. Zelf vind ik het daar wel mooi een geheel van worden. Ik haak nu stokjes en volg de lijnen van de zeshoekjes. Ik denk dat er nog wel een tweede rand omheen gaat, maar ik twijfel nog of ik het daarmee wat rechter zal afwerken, omdat ik bang ben dat de puntjes gaan omkrullen. Wat vinden jullie?

5 opmerkingen:

  1. Erg mooi ik zou even een stukje testen dan weet je zeker dat het niet gaat omkrullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Halve bloemen geen optie? Bij de bloemendeken van Anne&Carlos en Wieke van Keulen kwamen er halve bloemen langs de rand.
    Lijkt me dat je toch de inhammen het beste eerst kunt vullen (halve bloemen, stokjes of vasten) en dan een rand om het geheel. Als de inhammen niet gevuld worden zal het volgens mij daarnaast gaan krullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed, alle bloemen zijn af, nu nog een rand en dan heb je een pracht van een deken!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!