zaterdag 7 november 2015

Creatief bezig


Hebben jullie dat ook wel eens, dat de ideeën en de inspiratie opborrelt en je meer plannen hebt dan je ooit zult kunnen uitvoeren? Leuk en vermoeiend tegelijk. Ik kwam op een van de blogs een leuke krans van herfstbladeren tegen, heel eenvoudig eigenlijk. En ik had van de week tijdens een wandeling met de draagdoek een plekje gevonden waar een amberboom z'n bladeren uitstrooide over het naastgelegen wandelpad... dus vandaag met de wandelwagen die kant op, en gaandeweg vond ik zo'n slingertje ook wel leuk. Ik zocht in eigen tuin nog een dennenappel erbij om onderaan te hangen... heb ik gelijk weer een activiteit voor m'n werk met ouderen bedacht.


En ik heb twee cirkels in elkaar gezet (nog niet gestreken) van flanellen stofjes. De bedoeling is dat dit een soort van speelkleedje gaat worden, de rechter is de binnenkant. Ik maak er nog wat zakjes op en dingetjes bij, en dan kunnen we het meenemen als we op visite gaan of zo, dan heeft dl wat te spelen.

2 opmerkingen:

  1. Ja, gek is dat toch hè... dat je soms overloopt van ideeën en een andere keer is de inspiratie soms ver te zoeken ...
    Daarom beschrijf en teken ik de ideetjes altijd maar.
    Gezellige slinger heb je gemaakt! Hangt ie bij de andere gezellige spulletjes aan de buitenmuur?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bladerenslinger!
    Je speelkleed is ook heel inventief.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!