zaterdag 14 november 2015

Kantmarkt Maarn


Vandaag was ik op de Kantmarkt in Maarn, dat blijft toch wel een van mijn favoriete beurzen. De LOKK organiseert dit elk najaar en elke keer ben ik weer verrast hoe veelzijdig kant eigenlijk is. Kantklossen vormt uiteraard de hoofdmoot, maar er is ook ruimte voor frivolité en naaldkant.


Nu was mijn plan eerst een rondje maken om te kijken, en dan nog een rondje foto's maken en wat kopen, maar met een 16-maander in de draagdoek is alles niet meer zo goed te plannen als vroeger. Gelukkig dacht ik tegen het eind van rondje twee nog aan mijn camera.


Deze foto's komen allemaal van dezelfde stand, waar ik helemaal verliefd was op het kleurgebruik, het spelen met relatief dikke garens. Ik ben helaas de naam van de standhouders vergeten, ik weet alleen nog dat ze Duits waren.


Mijn aankopen zal ik morgen even bij daglicht op de foto zetten. Maar ik wilde jullie deze foto's al vast niet onthouden. Mocht je er nog nooit geweest zijn, maar wel interesse in kant hebben, dan is het zeker een aanrader!

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!