zaterdag 19 september 2015

Chevron sjaaltje


Dat gebeurt niet vaak, dat ik iets haak, en vergeet te laten zien op het blog. Dit is iets dat ik in februari haakte als testpatroon voor A la Sascha. Nu weet ik dus ook niet meer welk garen ik heb gebruikt. Ik gebruikte haaknaald 4,5 en het garen was voor een dunnere naald.


Het had ik elk geval wel een mooi kleurverloop, wat het leuk haken maakte. Het patroon heet officieel Cabled Chevron Scarf, en is via Ravelry verkrijgbaar (LINK). Ik had slechts 1 bol van dit garen, en dat was een beetje weinig voor een fatsoenlijke sjaal, dus ik heb er een col van gemaakt.


En zo heb ik 'm nog wel gedragen van de winter. Het was een leuk om te haken, dit patroon met kabels. Het patroon is verkrijgbaar in het Nederlands en in het Engels.


2 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!