woensdag 10 maart 2010

Lente


Vorig jaar kocht ik deze Irisjes in de knop, er werd me wijsgemaakt dat ze daarna weggegooid konden worden, zou toch niet meer gaan bloeien. Gelukkig ben ik wel eens eigenwijs, want het tegendeel staat nu te pronken in m'n tuin! Wat zijn ze mooi, die kleine irisjes!

De achternamen van de irisjes zou ik moeten opzoeken, maar ik heb ze in drie soorten.


Het wilgje begint nu ook z'n katjes te tonen.


De cyclaampjes bloeien steeds meer.

En het tweede soort winteraconietjes komt tevoorschijn:

3 opmerkingen:

  1. Met al die uitkomende bloemen en planten krijg je toch echt wel een beetje dat voorjaarsgevoel he...dat mag dan ook wel naar al die sneeuw die we hebben gehad.
    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie irissen heb je staan, wat een heerlijk gezicht al die bloemetjes!
    Groetejs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij is de natuur bij jullie verder dan bij ons. Heerlijk hoor, na al die sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!