woensdag 24 maart 2010

Zaaien


Dit popje had ik ook afgelopen weekend gemaakt (al wel daarvoor de kleuren vilt uitgezocht en het meeste ook uitgeknipt), het Zaaiertje naar een patroonblad van atelier Loesewies. Het vilt van zijn broekje heb ik zelf geverfd (al eerder). Leuk popje om te maken. Hij staat nu op een dienblaadje met wat aarde. Ik wil er nog wat groentes en zo bij maken en 'm dan het hele tuinseizoen laten staan.

En hij is wel toepasselijk om vandaag te plaatsen, want gistermiddag heb ik zelf ook de eerste groentes buiten gezaaid. Wel een stukje later dan vorig jaar, maar goed, het weer heb je niet in de hand hè. We hebben een klein broeibakje geplaatst en als het goed is komt daar straks sla en radijsjes tevoorschijn.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk popje en ik ben benieuwd hoe de groente eruit ziet.
    Fijne zonnige dag groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er al erg leuk uit !!!
    Zonnige groet van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie dat ik al heel lang niet bij je langs ben geweest! Foei! Wat een ontzettend leuke dingen heb je gemaakt! Heel mooi! ♥ Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Corina,


    Mooi dat bakje,en de haan en het kipje staan er zo vrolijk in!

    Ik vind het leuk dat je ook groentes kweekt. De snijsla staat er bij mij al op.Er bestaat niks lekkerders als groente uit eigen tuin!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!