vrijdag 12 maart 2010

Lentekussen


Overal duiken de lente-creaties op, daarom dit borduurtje voor op het kussen weer tevoorschijn gehaald. Dit was het eerste kussen-borduurseltje dat ik maakte, naar een patroon uit de Anna, daar kwam ook het idee vandaan om een kussen te maken met vier knopen waar je steeds een ander borduurtje tussen kunt strikken. Ik heb gekozen voor een neutraal kleurtje, zodat voor alle seizoenen er een borduursel op kan.
     Dit is het lente-borduurwerkje, die van de winter heb ik hier al eens laten zien, voor de herfst heb ik er ook al een, alleen de zomer ontbreekt nog... Ik heb wel een keer een Hardangerwerkje gemaakt, maar daar hebben de fretjes zoveel aan gekrabt, dat die niet erg toonbaar meer is.

1 opmerking:

  1. Goed excuus om ooit een nieuw hardangerwerkje te gaan beginnen, want dat zal ook vast prachtig staan op dit mooie kussen.
    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!