vrijdag 27 november 2009

Nieuw leven voor een oude teil


Al een tijdje vond ik dat het kaki-boompje wel een grotere pot verdiende en ineens bedacht ik dat m'n ouders me nog een teil beloofd hadden. Dat zou een leuke plantenbak kunnen zijn! Ik kreeg de grootste mee die ze hadden en toen het vanmiddag even droog was ben ik snel potgrond en plantjes gaan halen om er wat van te maken.

Onderin zit een laag hydrokorrels, de dreinage moet goed blijven, tenslotte. Manlief had er vantevoren natuurlijk wel eerst gaatjes in gemaakt (vond het eigenlijk wel jammer om die oude teil dat aan te doen). Niet alleen een kerstroos en een siergras gepoot, maar ook witte druifjes, witte krokusen en rode tulpjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!