zondag 15 november 2009

Beurs: KreaDoe


Gisteren met m'n zusje naar de KreaDoe geweest. Hoewel we de meeste kaartenmaak- en scrapbookstands voorbij gelopen zijn, waren we toch een uurtje of 5 zoet om alles te bekijken. Tja, aan de quiltkraampjes besteedde ik vroeger nooit veel aandacht, maar dat is nu ook interessant. Het was ook wel erg druk. Ik heb ook nog wel wat stofjes gekocht, een boekje en een pakketje voor geurkussentjes. Verder wol en een patroon om een vestje (mouwloos) te breien met haakwerk in de zij. Twee viltpatroonbladen, een tafelkleedje om te borduren voor de Kerst, wat kralen, en wat handige dingetjes, zoals je kunt zien. Dus ik hoef me voorlopig niet te vervelen (niet dat ik daar wel eens last van heb ...)

3 opmerkingen:

  1. Wat veel en van alles wat Corina!
    Het kleedje komt vast wel af voor de Kerst ;-)
    Kaartenmaak- en scrapbookstands heb ik in mijn geheugen na één bezoek aan deze beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk buit! Veel plezier ermee (eerst het kopen, dan het kijken en dan het werken ermee: 3x plezier)

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alleen het kijken naar deze mooie spullen geeft al een fijn gevoel. Veel plezier ermee!!

    groetjesssss, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!