zondag 10 maart 2024

Week 10 deel 2 weekend

 

Vrijdagochtend was het maar liefst -8,9 en alles wit gevroren.












Gelukkig kan de auto weer gewoon aan de stroom met de interieur verwarming, dus krabben hoefde ik niet. 

Ik had een huisbezoekje in Gryteryd, en omdat het zulk mooi weer was, maakte ik een extra stop bij de kerk, om wat foto's te maken. Die kan ik dan later weer gebruiken voor publicaties.







Onderweg terug nog een paar foto's. Ik zag een paar setjes kraanvogels, en deze kwam mee op de foto.




De rode wouw lukte ook nog, zo gaaf. 


We waren nog lang buiten.


Zaterdag ochtend was het bewolkt en net onder 0, maar de wind maakte het ijzig koud.


Het trok wel open, maar de koude wind bleef.


Zondag begon ook koud en winderig, later werd het iets milder.



En nu lang genoeg licht voor een rondje bos na het eten. Daar moeten de reeën weer aan wennen.




1 opmerking:

  1. Wat koud vrijdagochtend! Wel heel mooi helder en een prachtig interieur van het kerkje. Fijn dat je ons mee laat genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!