donderdag 21 maart 2024

Muts

In dit tijdschrift staat een simpel muts patroon dat me geschikt leek voor een muts. Ik had alpaca garen, rechtstreeks bij de alpaca boerderij gekocht. Zo heerlijk zacht. 

Schoorsteenveger muts... en inderdaad heeft onze schoorsteenveger vaak zoiets op z'n hoofd, maar dan in voor zijn beroep praktischer zwart.

De bol garen was best wel duur, maar er ging veel uit zei de verkoopster. En inderdaad, ik had eerst teveel steken opgezet en daar een kol van gemaakt en toch was er nog genoeg voor de muts. Nu wil ik er nog polsearmers bij maken,  maar dat gaat er niet meer uit, moet ik een garentje erbij zoeken...


1 opmerking:

  1. Lekker warm een kol + een mooie muts, een goede koop zou ik zeggen :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!