zondag 31 maart 2024

Fijne Pasen!

Dochter maakte een mooie houten eierdop op school en ik schilderde een eitje op het werk...

We waren verrast dat ze met de brandpen in het Nederlands had geschreven, en ach die gemiste N is zo erg niet. Ze vindt het doorgaans makkelijker om in het Zweeds te schrijven. Lezen maakt niet veel verschil meer, dat gaat in het Nederlands bijna net zo goed als in het Zweeds. Ik betrapte mezelf erop dat ik liever in het Nederlands reken en het antwoord vertaal, maar dochter doet dit andersom, ontdekte ik van de week... Zij rekent liever in het Zweeds, want zo leert ze het op school.

Maar goed, zoals dochter schrijft: fijne Pase! Maak er een mooi Paasweekend van, en vergeet niet waarom we dit feest van het Leven vieren! Glad Påsk!


Oeps, vergeten een foto te maken van het lege graf bij de tentoonstelling Gränsland in Gislaved.


We vieren het dit jaar weer in Nederland, in Zweden hebben ze paasvakantie, dus daar maken we dan maar gebruik van. Fijn om weer even familie en vrienden te zien en even andere dingen te doen.

Direkt daarna begint mijn stage, met 50 procent werken en 50 procent stage wordt het een beetje druk, dus mocht ik hier wat minder van me laten horen, dan weet je waarom...

5 opmerkingen:

  1. Happy Easter!! Beautiful Art! Please if you want to put a translate button unless you have one and I didn't find it!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, there is one on the right side (if you use the webversion)

      Verwijderen
  2. Fijne Pasen en succes met je werk en stage.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne paasdagen in Nederland, en vast succes voor je stagetijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne dagen in Nederland. Wij zijn net weer terug. Ik betrap mij er op dat ik soms begin te tellen in het noors en dan overga in het nederlands

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!