woensdag 23 augustus 2023

Foto's week 33

 

Maandag frisjes, dauw op het gras...

Dinsdag was het gras gemaaid. 

Tja het bos is verkocht aan een ander, en dus wordt er gekapt. De meeste bossen hier zijn voor de houtproductie... 

Dinsdagavond toch maar eens kijken... Wat wij het kleine rondje noemen, was een aardige uitdaging, regelmatig klauteren over stammen en takken... 



Tja... Je kunt er niks van zeggen, maar leuk vind ik het niet dat het bos zo verandert... 







Donderdag begon de school hier weer, de zomervakantie is voorbij... 

Tomaatjes beginnen eindelijk te kleuren... 


Het voorste rondje over het scouting terrein is gelukkig nog zoals het was... 



Overal paddenstoelen... 




Even kijken hoe ze het hooi tot balen wikkelen... 

Ook maar weer eens rondje tuin, het was nog zo lekker buiten. Ik begreep dat het bij jullie in Nederland al weer 30 graden was, hier zijn we blij met 22.


Het zaden mengsel werd wel niet helemaal wat ik ervan verwacht had, maar zorgt toch dat er in die eerst zo lege hoek wat te zien valt. 


Die sedum groeide ergens op een pad. Ik nam een stukje mee en die lijkt het goed te doen. Schijnt een wilde sedum te zijn. Ik vind 'm mooi... 


En wilgenroosjes voor in de tuin. 

Donderdag avond een prachtige lucht... 

Zondag zag ik zowel een ringslangetje als deze hazelworm op het werk... 

1 opmerking:

  1. Onze tomaten in een iets warmere Nederlandse tuin zijn ook pas sinds anderhalve week rood of aan het rood worden. Altijd leuk zoveel foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!