woensdag 2 augustus 2023

Fotoblog week 30

 


Veel buien afgelopen week, maar tussen de buien door best mooi weer... 






Manlief had een week langer vakantie dan ik, dus er werd toch nog geklust, weer een stukje geel klaar. 

Dit struikje heet 'odon' in het Zweeds, moest eerst opzoeken wat dat in het Nederlands is, maar dat is rijsbes... Nog nooit van gehoord. Hier in het bos groeien ze, struikjes zijn wat groter dan bosbessen en wat grijzer van kleur. De bessen zijn eetbaar, iets minder zoet dan bosbessen, maar best lekker. 

De eerste rood-met-witte stippen... 


Ze is niet zo heel fotogeniek, maar zo af en toe lukt het... 


Ik werkte elke middag in Sandvik afgelopen week...



Er zijn slechtere werkplekken denkbaar... 



Deze combinatie kwam spontaan in de tuin, duizendblad mag hier nog even blijven staan... 



De ruimte voor kinderen waar ik afgelopen week gewerkt heb:


Op zich niet echt mijn ding, maar toch leuker dan ik had verwacht. De laatste twee weken zijn er weer anderen aan de beurt. 



De laatste lupines... 







Zo, weer bij... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!