donderdag 22 april 2021

Mini Maximus

 

Hij is al een heel tijdje af, maar ik realiseerde me dat ik hem hier nog niet had laten zien, de Mini Maximus!


Het patroon is van Naantje Knit, te vinden via haar Ravelry pagina of in het boek Kwartet - 4 omslagdoeken voor 4 jaargetijden. Best een uitdagend patroon met die brioche (engelse patentsteek) erin, maar Nana legt het zo goed uit, dat ik zelfs de ondersteunende video's op haar YouTube kanaal niet nodig had.


Ik heb dit patroon gebreid met een rondbreinaald dikte 3,0 mm. En het garen is Viking BabyUll (effen kleuren) en Viking Nordlys (die verlopende). een heerlijk zacht garen.


En ik vind dit toch zo'n leuke techniek! Nu op zoek naar een mutsenpatroon in brioche... 

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!