dinsdag 20 april 2021

Dinsdag poppendag

 

Mijn zusje had ook wel zin om een popje te maken, en ik had er nog een van Amilishy op het verlanglijstje staan, Chibi Usagi heet het patroon van Alexa Boonstra die zich laat inspireren door Japan. Usagi betekent konijn en eigenlijk horen er konijnenoortjes op de haarband, maar we vonden haar zonder leuker.


Mijn zusje haakte met haaknaald 3,0 en iets dikker garen, ik met 8/4 katoen en haaknaald 2,0, vandaar dat die van haar wat groter werd.


De blauwe van mijn zusje wilde wel tussen de sterhyacinthjes poseren, die van mij wilde liever met de narcissen op de foto.




Zou er nog meer poppennieuws zijn op deze dinsdag poppendag?

Kijk bij:

Ria en
Rita

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dametjes! Ze lijken te dansen in de voorjaarszon met hun mooiste jurkjes aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi geworden! Ja, ik heb dat patroontje ook nog ergens liggen. Leuk inderdaad, zonder die oortjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei prachtig geworden <3

    Liefs,

    Alexa

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!