dinsdag 16 juni 2020

Boer Bart


Eerder had ik al wat laten zien van de pop die ik aan het maken was, en nu is hij dan klaar. Boer Bart, naar patroon van Adriënne Verstraten.



En is Boerin Martha (naar patroon van dezelfde ontwerpster) samen met haar ventje.

De klompjes heb ik ook bij hem weer naar eigen inzicht geborduurd, een beetje anders dan bij Martha. Voor de sokken gebruikte ik een restje sokkenwol.


Zo, ff een Hollands plaatje in Zweden (de molen was een afscheidscadeautje):


Misschien is er vandaag op deze dinsdag poppendag wel meer poppennieuws bij:

Angélique,

3 opmerkingen:

  1. Hij is GEWELDIG... en een super stel zo samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha ik dacht bij het lezen van de titel , die is de boer op.
    Maar zo heel anders wat een mooi stelletje bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!