maandag 11 mei 2020

Update Naantjes KAL


Die van afgelopen donderdag was dit leukerdje, die breide ook lekker weg, ondanks een kabeltje hier en daar.


En die van vandaag is deze:


Eentje om goed op te letten, met zowel kleurwissel als wisseling van recht en averecht. Wat een verzameling al hè. Maar voor een deken moet er nog heel veel bij. De blokjes zijn 15x15 cm, dus hij meet nu 60x75 ... nou ja, als tester heb ik de volgende al weer op de naalden staan. En er volgen er nog heel veel is het plan.


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blokjes. Qua kleur echt jaren 60. Worden ze uiteindelijk allemaal aan elkaar gezet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er vrolijk uit!
    Ik ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt een deken waarop je niet gauw uitgekeken bent. Lijkt me wel een heel werk om al die blokjes aan elkaar te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en wat ga je snel!!
    Lijkt me heel leuk om te doen, verschillende brei steken, het zou voor mij meteen een goede oefening zijn :) Maar jij kent vast al heel veel steken. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!