zaterdag 7 december 2019

Winterpret


Mijn zusje en ik waren samen bezig aan de Winterpret CAL van Snoesje (Noesje van Es), van de Facebookgroep Snoesje en Christel's haakcafé. En het is ons gelukt om het op tijd af te hebben. Deze CAL had namelijk niet zoals veel CAL's doen dat er elke week een stukje patroon verschijnt. Bij deze CAL moest je met een foto met naam laten zien dat je het stukje klaar had voor je de volgende kreeg.


Maar we hebben het voor elkaar, allebei, om ook het laatste bonuspatroon, de ijsbeer, te bemachtigen. Erg leuke CAL met al die kleine deeltjes en figuurtjes. Hieronder de versie van mijn zusje:


Beide staan ze leuk op een decoratie kastje. Ik heb bewust alle echte kerstdingen los gelaten, zodat ik die eventueel wat eerder kan wegleggen en de basis nog de hele winter kan staan. We zien wel of ik dat ook daadwerkelijk ga doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!