zondag 29 december 2019

Miss Charlene


Nog op de valreep van 2019 heeft Mister Charles gezelschap gekregen van Miss Charlene. Patroon ook weer van Adriënne Verstraten, een CAL, nu nog te verkrijgen als kooppatroon. Ik gebruikte naald 2,0 mm, en meest 8/4 katoen van verschillende merken.


Bewondering voor Adriënnes patronen, met alle details. Miss Charlenes haar is wol, dat ik ooit zelf waste en verfde met walnotenbast, tijdrovend en stinkend klusje, maar nu wel mooie haartjes.


Ben er wel een aardig poosje zoet mee geweest, maar nu is ze dan echt klaar. Altijd leuk om zo'n karaktertje onder je handen vandaan te zien komen. Het bloemetje op de hoed voegde ik zelf toe, en komt HIER vandaan, al naaide ik een vilten kraal in het midden.


De zon laat het afweten vandaag, dus de kleuren zijn wat flets... helaas, maar ik had geen zin om te wachten om haar te laten zien.


5 opmerkingen:

  1. Fijne jaarwisseling en een gelukkig gezond en creatief 2020

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi stel!
    Goede jaarwisseling gewenst en alle goeds, gezondheid en geluk voor 2020!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such great and fantastic work they are a fine couple and your talents astound me 😃Happy New Year hugs from Carollyn 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat een knap stel! Complimenten!
    Gezellige jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig stel. Echt heel mooi en lief.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!