maandag 13 mei 2019

Gordeldiersok


Voor A la Sascha mocht ik weer een patroon testen, dit keer een sok. Ik heb ooit eens een sok voor mezelf gebreid, maar dat was niet zo'n succes, deze gehaakte sokken wilde ik dan wel graag eens proberen. Nu was het niet zeker of ik aan 1 bol genoeg zou hebben, en van deze grijze had ik er twee, dus vandaar de wat ongebruikelijke kleur voor mij. Het patroon heet gordeldiersok, en de bovenkant heeft inderdaad wel wat weg van zo'n beest. Was leuk om te haken en hij zit lekker warm. Nu nog m'n andere testprojecten rust geven om nummer twee van deze te haken... oh wacht, dat is een mooi karweitje voor als we 'op vakantie' naar Nederland gaan!

Het patroon is te vinden via Ravelry of Etsy. A la Sascha is ook te aanwezig op Facebook.




3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!