maandag 6 mei 2019

Bloggen


Tja, ik was altijd al een kletskous, en ik schreef  al graag zo gauw ik dat leerde op school, en nu kwam het op mijn pad dat ik mag bloggen voor Breiclub.nl. Intussen zijn daar de eerste twee blogjes verschenen van mijn hand, zo leuk om te doen.


Deze foto's komen uit een van de blogjes. Ben je benieuwd hoe ik deze vaatdoekjes heb gemaakt, of wil je wel eens een eigen vaatdoekje ontwerpen? HIER vind je mijn blog hierover.


Het eerdere blogje ging over Tunisch haken, nav. de Knotten Colours Call die ik aan het doen ben met mijn zusje, dit blog vind je HIER.

Snel verzinnen waar ik mijn volgende blogje voor Breiclub over ga schrijven...

En natuurlijk blog ik hier ook vrolijk verder.

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je bij de breiclub.nl bent en gaat schrijven. Je vaatdoekjes zijn mooi, vaatdoekjes haken staan nog op mijn to-do-lijstje. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful gift and lovely colors too💖

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk. En inderdaad mooie vaatdoekjes maar of ik daar aan ga beginnen, dat weet ik nog niet.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!