woensdag 7 november 2018

Myriad CAL deel 7


Weer een deel erbij, was een uitdagend deel, maar goed gelukt. Op de hoeken zijn er nu vlinders verschenen en die rommelige lusjes van de vorige keer zitten nu vast.



Ook een foto van schuin, zo leuk die textuur van het werk. Ik heb ook al varianten in 1 kleur gezien, en die zijn ook heel mooi. Hij krult nog wel een beetje, hopelijk komt dat met het volgende deel wel weer goed. Vast wel.


Mijn zusje Willeke heeft deel 7 ook af:



Hier zal er voorlopig wel even minder van komen, ik zit nu te wachten op mijn ouders die een weekje komen logeren. En als zij weer weg zijn, komen een paar dagen later mijn schoonouders voor een week, dus even andere dingen te doen. Voor al die ouders is het de eerste keer Zweden, ik ben benieuwd wat ze er van vinden.

3 opmerkingen:

  1. Vind het wel knap dat je het doet, lijkt me behoorlijk ingewikkeld. Veel plezier met ouders en schoonouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt hij prachtig! Het lijkt me een heel ingewikkeld patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze worden allebei prachtig, Corina. Zo leuk om te zien hoe jullie bij elk gezamenlijk werkstuk zo je eigen stijl laten zien, ook qua kleurgebruik.
    Heb een fijne tijd met alle ouders.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!