vrijdag 16 november 2018

Grinda MAL


Afgelopen week kreeg ik 'm af, de Grinda (naar de eilandjes bij Stockholm), patroon van Lilla Björn Crochet. Ik heb 'm met de uitbreiding gehaakt. Ik haakte met haaknaald 3mm, en Scheepjes Whirl, en voor de laatste toeren had ik nog een stukje Whirlette nodig. Daar had ik ook op gerekend, dus die had ik er gelijk bij gezocht.


Afgelopen week de hele tijd donker en grijs weer. Ik had wel een poging gedaan voor een paar foto's, maar het toonde niet. Vandaag was het dan wel weer stralend weer, en kon ik voor een fotosessie naar buiten.


Dochter (4 jaar) vindt het wel leuk me te helpen en had een hele serie gemaakt om te laten zien hoe hij staat. De Grinda is heerlijk groot geworden, ik heb 'm ook al verschillende avondjes om gehad.


Hij moet eigenlijk nog geblocked, maar ik ben voorlopig even niet in de gelegenheid om dit te doen. Komt later wel.


Dit had ik nog over, dus echt wel een halve Whirlette nodig.


Ben er echt blij mee, was ook leuk om te haken, het garen haakte fijn, hij viel gelijk in vorm, en het patroon was goed te volgen. Hij draagt fijn, blijft goed op de schouders liggen en de kleuren vielen mooi uit, al zeg ik het zelf. 


10 opmerkingen:

  1. Prachtig, Corina, die zal je graag om hebben. Ziet er behaaglijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het patroon prachtig en de kleuren zijn zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, zowel patroon als kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm prachtig!
    loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig! Mooie kleur ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt mooi geworden en lekker royaal. Kun je lekker in kruipen als het fris is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Had je bij de uitbreiding ook dat je in de hoek niet helemaal uitkwam met de boogjestoer (herhaling toer 19)? Ik heb nog 4 stokjes gehaakt tot die hoek, hoop dat dat goed is... kan het nergens vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!