dinsdag 13 februari 2018

Poppenrokje


Bij het opruimen vond ik nog wat oude popjes van mij, ik was nooit zo van de poppen, en de meeste heb ik ook weggedaan, maar bij deze waren mijn dochter en ik het erover eens dat ze wel een lief gezichtje heeft en mag blijven. Ze had alleen geen kleertjes meer, het vestje haakte ik al eens eerder voor een ander popje (dat de selectieronde niet haalde nu), en nu haakte ik er een blauw rokje bij.


Een proefbreistukje (mede gebreid door een cliënt) werd een mandje met hengsel, voor welke pop ook maar iets mee te nemen heeft.

Meer poppennieuws?
Ria
Rita,
Sandra  en
Tineke!

6 opmerkingen:

  1. The doll is very sweet nice to give her a great skirt especially when she is staying😄💖😄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat popje mag blijven :) gezellig dat ze nu ook kleertjes heeft, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elke pop wil wel zo'n leuk mandje!
    Je hebt mooie kleertjes gemaakt voor dit popje en op die bovenste foto lijkt het net alsof ze heel groot is...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk popje en erg leuk setje heeft ze aan nu!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kleren maken de pop, niet waar. Ze ziet er heel lief uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!