maandag 7 oktober 2013

Kerstklokje af en TIAS


Het kerstklokje van de Frivolitédag is af, gemaakt in garen 20. Het patroontje is van de Deense Inger Kristensen. Het was een heel leuk patroontje om te maken, en als je weet hoe gesplitste ringen moeten, ook niet moeilijk. En hij blijft stevig genoeg zonder stijfsel of iets van dien aard.


De kleur van deze foto klopt beter. Het mag dan een leuk klokje zijn, fotograferen was lastig. Van boven ook leuk...


Maar uiteraard houd ik de TIAS ook bij, hier is deel 6 (met rolmaat ernaast, op verzoek):


(En ik heb wat aan de instellingen aangepast, als je nu een reactie achter laat, zie ik die ook in mijn email, waardoor ik makkelijker terug kan reageren. Al ga ik dat alleen doen als er een aanleiding voor is.)

3 opmerkingen:

  1. Prachtig klokje corina.

    Groetjes lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi klokje. regelmatig gefrieveld, Corina :)
    en de TIAS: flowerbasket??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk klokje is het geworden! Dat heb je snel gedaan.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!