maandag 19 november 2012

Updates


Yep, weer een lamplicht foto, de uurtjes daglicht zijn zo schaars geworden... Maar goed, zoals je ziet heb ik wel weer een stukje geborduurd aan het cottage-kussenovertrek. Het pad is klaar, het boompje links is erbij gekomen met de akkertjes op de achtergrond en de grote boom begint ook meer en meer boom te worden. Tja, ik heb nog twee pakketten liggen voor lopertjes die ik graag wil maken, maar ik heb mezelf voorgenomen eerst deze af te maken voor ik daar aan begin.

En weer twee HAL-blokjes gehaakt voor de blokkendeken.


Blok 38 was heel eenvoudig en heet 'Chain Lace'.


En dit is blok 39, 'Raised Arrows', ziet er heel ingewikkeld uit, maar dat viel reuze mee. En nee, ik ben nog niet helemaal bij, afgelopen donderdag kwam blok 42 uit, dus ik heb er nog 3 te gaan.

1 opmerking:

  1. Jij hebt ook niet stilgezeten Corina! Weer 2 blokken erbij en een heel stuk geborduurd :). Je cottage wordt heel mooi.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!