woensdag 21 maart 2012

WOW: zonnige woensdag


Zo, alles maar even op een hoopje. Ik loop hopeloos achter met de HAL, dus vandaag eerst maar eens begonnen aan het 10e blok (het patroon voor het 13e is er al, en morgen komt de 14e!). Dit blok leek eerst ingewikkeld, maar eenmaal bezig, valt het reuze mee. 's Avonds en 's morgens brei ik aan de wingspan. 

En vanmorgen heb ik de laatste stukjes geknipt van het vierde Hobbit-blok. De eerste drie zie je niet alleen op mijn eigen blok, maar ook hier.


Maarre... met dit mooie weer gaan we dus lekker de tuin in. Het beddengoed hangt al lekker gewassen buiten te drogen, een stukje moestuin is plant/zaai klaar, daar moet vandaag maar eens wat in. En de rest van de moestuin wil ik klaarmaken, de grond ommaken, de paadjes weer netjes. Gelukkig ontsnapt de kip niet meer, dus nu heeft het weer zin de paadjes netjes te maken.

Wil je zien wat anderen doen op deze (zonnige) woensdag, kijk dan op Esther's Blog!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Corina ik zal versteld hoeveel nieuwe sites ik ontdek als iemand op mijn site komt! ik weet dat ik veel stille lezers heb, en dan opeens (zo) als jij laat je een berichtje achter en dan word ik nieuwsgierig , nu heb me meteen aangemeld bij je , en je gaat meteen bij mij op de lijst,want heb zitten genieten van je blog.
    Wat is er met jou poes gebeurd, maar wat is hij mooi wit.
    Je handwerk is schitterend
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Corina, wat ben je lekker ijverig, heerlijk aan de haak- en breierij en ook nog aan het patchen/paper piecen én ook nog heerlijke in de tuin aan het werk.
    Hartelijke groet, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!