dinsdag 4 oktober 2011

Kantje les 2 en dierendag


Lekker aan het kantklossen geweest. Niet helemaal perfect nog, maar ach, dat heet oefenen hè. Toch ben ik zelf niet ontevreden hierover. De kleur liet zich wat lastig fotograferen (tja, de uren daglicht worden toch echt al minder hè), maar het is oud-groen. 




En altijd als je buiten aan het fotograferen bent, kan dat nooit zonder katjes. In dit geval probeerden ze verstoppertje te spelen...




En verwen ik mijn dieren met dierendag... mooi niet! De mijne worden aan het werk gezet! Drie van de 5 fretten gaan mee naar mijn werk. Ze zijn vast gewisseld van hok, zodat ik het kleine hokje mee kan nemen. De ouderen op mijn werk verheugen zich er nu al op!

5 opmerkingen:

  1. ♥ ~ ❀ ~ ♥ ~ ❀
    nice!
    I love´t
    from Chile
    c@
    ♥ ~ ❀ ~ ♥ ~ ❀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk patroontje! en prachtig met die blaadjes.. dat heb ik nog niet gedaan.. Volgende les moet ik een spin onder de knie krijgen. Mooi kleurtje voor kant, trouwens.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kantkloswerkje..., maar hoe houd je het zo strak in vorm? bv bij de 2e foto ligt het strak en glad op een plant..

    Bij ons ook geen extra verwennerij met dierendag hoor, het is elke dag hier dierendag!
    Kunnen jouw poezen het goed met elkaar vinden?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Corina,
    Schitterend is je kantje van les 2.
    De blaadjes zijn ook erg goed gelukt, super.
    Ben alweer benieuwd naar les 3.
    Groetjes en succes, Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!