zaterdag 22 oktober 2011

Blokkenkussen


Het was een hele klus, maar alle blokken van het blokkenkussen zijn nu voorzien van een stofje. Ik had niet genoeg groene stof voor alles, dus de achterkant van de blokken is bruin. Hieronder op de foto ligt het project er al bij wat erop gemaakt moet gaan worden. 




Nu alleen nog een onderplaat maken, zodat de blokken nog strakker tegen elkaar kunnen liggen en het kussen in één keer te verplaatsen is. Als straks de lessen afgelopen zijn, denk ik dus wel te kunnen starten met dit grote project!



6 opmerkingen:

  1. Wat zal dat mooi gaan worden, Corina. In welke slag wordt de tuniek geklost, en waarmee? Ben heel benieuwd. Hoe groot zijn de blokken? Zo te zien wordt het een flinke 'werkvloer' :)
    Ik volg je op de voet! Laat maar snel een beginnetje zien hoor.
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww Corina, wat heb je dat er strak op weten te krijgen.
    Van het hele totale blokkenkussen snap ik nog niks, dus ik kijk graag uit naar het eind resultaat.
    Fijne Zaterdag Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me aan bij Chrissie, want ik begrijp ook niet hoe die blokken een kussen moeten gaan vormen.
    Wat ik wel begrijp is dat je er op gaat kantklossen. Nou, je zult er vast iets geweldigs van maken, want dat doe je met al je projecten!
    Ik ben heel benieuwd hoe het wordt...

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Corina,
    Fijn hoor, zo'n blokkenkussen, zal je een hoop plezier aan hebben.
    Dat wordt een hele klus, je volgende project.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe maak je de onderkant van de blokken kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb elk blok helemaal in genaaid, met de matras steek

      Verwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!