vrijdag 28 mei 2010

Verlegen


Moest toch de handdoek in de doos verversen, dus alle katjes even op de bank. Dat is een goede gelegenheid om foto's te maken, maar zo gauw je dan zover bent, kruipen ze gauw andersom of doen ze de pas geopende oogjes weer half dicht...


Over dit dametje hadden we nog wat zorg, maar nu gaan ook haar oogjes open. Tja, moeder Spooky is aan komen lopen met een oog, duidelijk uit de auto gezet. Ik kan me niet voorstellen dat iemand eerst vakkundig een oogje laat dichtmaken en vervolgens zo'n beest zo uit de auto zet. Wij vermoeden daarom dat haar ene oog nooit open is gegaan.

De kleintjes  beginnen nu ook echt karakter te krijgen, we kunnen de rooichies steeds beter uit elkaar houden!


4 opmerkingen:

  1. Wat super schtig zijn ze.
    Ik had 2 zwangere poezen nu heb ik sinds vanavond 2 nestjes.
    Geniet van ze groetjes en fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *smelt* wat een lieffies hebben jullie toch!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het meegenieten van je lieve kittens.
    groetjes, Knutselbeertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooow, die onderste rode is lieeeef! Ik zou bijna zelf weer een poes willen! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!