woensdag 5 mei 2010

Award


Ik ben eigenlijk niet zo van de awards, maar als ik 'm dan van Maria en Esther krijg, kan ik 'm moeilijk negeren, toch? Dank jullie wel.

Kennelijk moet ik wat dingetjes noemen waar ik vrolijk van wordt...
- de lente!
- verse groente uit eigen tuin op m'n bord
- als de kat spontaan op schoot kruipt
- als de fretjes me komen uitdagen voor een spelletje
- als de kippen me kakelend laten weten dat ze een eitje voor me hebben
- creatief bezig zijn, waarbij er al doende iets ontstaat onder m'n vingers dat ik vantevoren nog helemaal niet zo uitgedokterd had
- zomaar de tuin in kunnen lopen en vruchtjes snoepen

En nu moet ik 'm nog doorgeven:
- Barbara : mooie viltige dingen maak je
- Dozo : leuk dat je ook frivolite doet, naast allerlei ander handwerk
- Riet : fijn dat je zo je best doet het frivolite levend te houden
- Miriam : omdat je zo herkenbaar schrijft over zoveel soorten handwerk

Tja, je moet wat kiezen, van andere blogs en reacties geniet ik ook!

2 opmerkingen:

  1. Oh, dankjewel! Ik ga er meteen werk van maken!!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom ik terug van vakantie, krijg ik een award van jou! Wat lief! Dank je wel en ik ga hem snel op mijn weblog zetten, hoor! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!