dinsdag 4 mei 2010

Camerahoesje


Aangezien de vorige camera vooral witte foto's met streepjes produceren toch maar op pad voor een nieuwe. De vorige huisde al in het hoesje van die daarvoor (die had ik laten vallen op de lens...), en dat hoesje flink slijt en de huidige camera veel kleiner is - moest er wel een nieuw hoesje komen.

Ik had dit lapje nog liggen, gevilt op chiffon. Dat heb ik gevilt om de Bron van Wijsheid, van Pop & Plank te maken. Die is al lang af, maar ik had nog een stukje vilt over. Eerst er een fabrieksvilten lapje tegenaan gefestonneerd en toen de stukjes samengevoegd tot dit hoesje. Ik vond het wel grappig om een randje chiffon aan het klepje te laten zitten, hij sluit trouwens met een drukknoopje. Van een restje nog maar een bloemetje geknipt en andersom erop gefestonneerd, met de chiffonkant boven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!