woensdag 26 mei 2010

Boeketje


Meestal ben ik van de vrij traditionele bloemetjes, maar ik had die twee aankomende kelken  (arum) bij het tuinieren over gehouden gisteravond. Ik had namelijk een stuk gekregen van m'n tante's arums, maar kennelijk was dat wat scheef afgestoken, waardoor deze kelken geen wortels hadden. Hmm... wat doe ik daar nu mee. Toen maar even een rondje door de tuin met de schaar en dit werd het. Met wilde roos, damastbloem en kamille, die spontaan opgekomen is, wat ruikt dat lekker!

3 opmerkingen:

  1. Dat geloof ik meteen Corina, ik ruik het zelfs bijna.
    Dit is toch vaak leuker dan een gekocht boeket.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een ontzettend leuk boeketje... vooral de kelken vind ik geweldig...

    liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corina,

    Dat is toch veel leuker dan een kant en klaar gekocht boeketje!!

    geniet ervan, dat zou ik ook doen!

    Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!